Esport Adaptat
L’alumnat podrà vivenciar la complexitat de l’esport en persones amb diversitat funcional. Les jornades donaran la possibilitat de compartir un mateix espai mitjançant una eina molt potent, l’esport!
BOCCIA
Categories
Les trobades entre centres amb PRODIS estan dirigides a alumnes de PRIMÀRIA (cicle mitjà i superior).
Objectius a assolir
- Conèixer i practicar modalitats esportives individuals i col·lectives, aplicant els fonaments reglamentaris, tècnics i tàctics en situacions de joc.
- Vivenciar les dificultats de la pràctica esportiva per a discapacitats a través del joc de la boccia.
- Fomentar la participació en un esport mixt i a la vegada adaptat, sense àrbitre ni contacte.
- Familiaritzar-se amb la pràctica de la boccia mitjançant una situació de joc adaptada.
- Aprendre dels diferents rols (jugador/a, àrbitre i auxiliar d’un usuari de Prodis).
- Donar l’opció a participar en una competició entre centres.
Dies de realització
21 de gener de 2025, 18 de febrer de 2025 i 25 de març de 2025.
Lloc de realització
Zona Esportiva Municipal de Can Jofresa, c/Badalona s/n
Organització tècnica
El control tècnic de les trobades correspondrà al Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa i a PRODIS i al centre o centres educatius participants.
La ràtio establerta serà de 25 alumnes per franja horària.
BÀSQUET EN CADIRA DE RODES
Categories
PRIMÀRIA (cicle superior) i SECUNDÀRIA i CICLES.
Objectius a assolir
• Iniciar les noies i nois a la pràctica esportiva.
• Conèixer les posicions, tècniques i tàctiques especifiques de l’esport.
• Conviure i compartir amb els companys.
• Participar d’una experiència esportiva inclusiva.
Dies de realització
Del 5 al 9 de maig de 2025.
Data límit d’inscripció
Dimarts anterior a la jornada.
Cada centre haurà de fer arribar al Consell Esportiu una relació d’esportistes mitjançant un full específic informatitzat.
Organització tècnica
L’organització tècnica de les jornades correspondrà al GlobalBasket.
Lloc de realització
Zona Esportiva Municipal de Can Jofresa, c/Badalona s/n.